شناسه خبر : 101679
شنبه 17 تير 1402 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در مهمانی ۱۰ کیلومتری رخ داد؛

حضور جانبازان ورزشکار باستانی کار در جشن عیدغدیر/تصاویر

جانبازان ورزشکار باشگاه ورزشی جانبازان شهید، در روز عیدسعید غدیر، ایستگاهی با برنامه هایی متفاوت به مهمانان امیرالمومنین برپا نمودند...

فاش نیوز- جانبازان ورزشکار و ورزش دوست باشگاه ورزشی جانبازان شهید، در روز عیدسعید غدیر، ایستگاهی با برنامه هایی متفاوت به مهمانان امیرالمومنین برپا نمودند.

 با توجه به اینکه امسال نیز مهمانی ده کیلومتری به مناسبت عید سعید ولایت برپا شده بود، همه اهالی شهر تهران می توانستند غرفه ای را در اختیار بگیرند و نذورات و خدمات خود را در این روز عزیز ارائه نمایند.

  از آنجا که جانبازان، قهرمانان همیشه در میدان و صحنه همواره در زمان های خاص و بحرانی و هر جا که لازم بوده و هست، خوش می درخشند و با حضور پر نور خود، برکت خاصی به اتفاقات و رخدادها می بخشند، در این مراسم زیبا و دلچسب نیز، جانبازان باشگاه "جانبازان شهید" غرفه ای را همچون سال گذشته در اختیار داشتند و مردم را مهمان صحنه هایی ناب و زیبا نمودند.

  جانبازان ورزشکار نخاعی باستانی کار باشگاه "جانبازان شهید" امسال هم همانند سال قبل، با ارائه نمایش و هنر ورزش های باستانی همچون کباده زنی و حرکات ورزشی نمایشی با ویلچر و... به میزبانی مهمانان و حاضران در ایستگاه رفتند.

مردم از دیدن جانبازان نه تنها خوشحال و مشعوف می شدند، بلکه با گرد آمدن به دور آنان دوست داشتند هنر و توانمندی این جانبازان ورزشکار را به تماشا بنشینند؛ و با تشویق های پر انرژیشان به آنها روحیه مضاعفی می بخشیدند.

تصاویری که ملاحظه می کنید، گوشه ای از لحظات زیبایی ست که جانبازان باستانی کار و ورزشکار باشگاه جانبازان شهید، برای مردم رقم زدند.

 

گزارش از شهیدگمنام

تصاویر از جانباز الله دادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi